Ανοιξαμε;;;

2 Dec

Μετά από 11 εβδομάδες επιτέλους ήρθε η ώρα μιας ομαλής ακαδημαϊκής καθημερινότητας. Ή τουλάχιστον αυτό είναι το επιδιωκόμενο των δύο τελευταίων αποφάσεων του Φοιτητικού Συλλόγου. Το ζήτημα όμως που μας διαιρούσε σαν φοιτητές τις τελευταίες Γενικές Συνελεύσεις δεν ήταν (ή δεν έπρεπε να είναι) το κατάληψη ή ανοιχτή σχολή. Είναι αν μπορεί να υπάρξει αυτή η ομαλή ακαδημαϊκή λειτουργία με τους διοικητικούς υπαλλήλους να απεργούν ή να είναι απολυμένοι. Και ως εκ τούτου αυτό είναι και το ερώτημα που ακόμα και τώρα πρέπει να μας απασχολεί.

Πιο συγκεκριμένα, για τους πρωτοετείς συναδέλφους μας ,οι οποίοι δεν έχουν σαφείς αναπαραστάσεις της λειτουργίας της σχολής, να δουμε πώς η κατάσταση αυτή επηρεάζει την ακάδημαϊκη μας καθημερινότητα :

1)Λειτουργικά συστήματα: το μάθημα αυτό δεν μπορεί να τελεστεί, δεδομένου ότι είναι απαραίτητη η χρήση του pc-lab αλλά και η στήριξη του δικτύου του πολυτεχνείου από το κέντρο δικτύων,το οποίο δεν λειτούργει λογώ της κατάργησης του συγκεκριμένου κλάδου.

(- 26 θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ προσωπικού κατηγορίας ΔΕ κλάδου Προσωπικού Η/Υ.)

2)Φυσική Ι:Στο συγκεκριμένο μάθημα καλούνται οι φοιτητές να κάνουν 4 εργαστηριακές ασκήσεις ενώ οι εργαζόμενοι που τα επιμελούνται βρίσκονται σε διαθεσιμότητα

3)Μηχανολογικό Σχέδιο Ι:Στο συγκεκριμένο μάθημα οι φοιτητές καλούνται να κάνουν δύο εργαστήρια και πέραν του ζητήματος ότι δεν μπορούν να γίνουν λόγω έλλειψης προσωπικού ,μία σειρά μηχανημάτων που χρησιμοποιούνται σε τέτοια εργαστήρια (πχ τόρνος ,φρέζα ,πλάνη κλπ) είναι αδύνατο να συντηρηθούν.

(- 15 θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ προσωπικού κατηγορίας ΔΕ κλάδου Τεχνικού.)

4)Συγγράματα :Δεδομένου ότι οι εγγραφές δεν μπορούν να γίνουν , αυτή τη στιγμή αλλά και λόγω της αδυναμίας λειτουργίας του ηλεκτρονικού προγράμματος «εύδοξος» αδυνατούμε να παραλάβουμε τα βιβλία μας ενώ παράλληλα ούτε η βιβλιοθήκη μας λειτουργεί με αποτέλεσμα να καλούμαστε να πληρώσουμε έναν ολόκληρο μισθό για την παραλαβή των βιβλίων.

(- 8 θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ προσωπικού κατηγορίας ΤΕ κλάδου Βιβλιοθηκονόμων)

(- 99 θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ κατηγορίας ΔΕ κλάδου Υπαλλήλων Γραφείου.)

Όσον αφορά τους φοιτητές μεγαλύτερων ετών κάποια πράγματα που μάλλον έχουμε ξεχάσει:

Για αυτούς που είπαν «εγώ το πτυχίο μου θέλω να πάρω» , για αυτούς που είπαν «τουλάχιστον να ανοίξει η σχολή να δώσω κανα μάθημα να τελειώνω», για αυτούς που στην τελική αδιαφόρησαν για το μέλλον αυτού του ιδρύματος και κοιτάξανε την πάρτη τους μάλλον κακό στον εαυτό τους κάνουν. Μάλλον αυτοί θα είναι που θα παραλάβουν τα γραπτά τους 5-6 μήνες μετά την εξέταση ,μάλλον αυτοί θα είναι που θα χτυπούν την πόρτα της γραμματείας για βεβαιώσεις σπουδών, για χαρτιά για τα μεταπτυχιακά τους και ένα σωρό άλλα ζητήματα και δεν θα τους ανοίγει κανείς , μάλλον αυτοί θα είναι που δεν θα μπορούν να υποστηρίξουν τις διπλωματικές του γιατί θα έχει μπει λουκέτο στα εργαστήρια τους.

Ποιος όμως τελικά υποβαθμίζει τις σπουδές μας;

Υποβάθμιση των σπουδών είναι να μην μπορείς να κάνεις εργαστήρια εκεί που απαιτούνται, είναι να υπάρχουν 4 μάστορες για ένα ολόκληρο ίδρυμα και ως αποτέλεσμα αυτού να διαλύουν μία ολόκληρη κατεύθυνση στη σχολή σου ,είναι να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις υπολογιστή σε βασικά μαθήματα γιατί δεν μπορεί να υποστηριχτεί το κέντρο δικτύων και στην τελική υποβάθμιση είναι να ρισκάρεις τη ζωή σου κάθε μέρα που πας στη σχολή σου και να πρέπει να υπογράψεις δηλώσεις ατομικής ευθύνης πριν από κάθε μάθημα γιατί έτσι προστάζει το υπουργείο. Και αν αυτά σας φαίνονται λίγα για εμάς είναι ήδη πάρα πολλά και χαρακτηριστικά της κατάστασης που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

Το δικό μας ερώτημα όμως είναι το εξής. Ανοίξαμε;;; Αυτή η κατάσταση που αντικρίζουμε τις τελευταίες μέρες μάλλον είναι η εικόνα μίας σχολής σε παρακμή πάρα μίας ανοιχτής σχολής με τους όρους που αυτή πρέπει να είναι! Μάλλον μία τέτοια εικόνα σχολής σε πλήρη υπολειτουργία είναι αυτή που οδηγεί στην υποβάθμιση των σπουδών μας και αμαυρώνει το μέλλον της επαγγελματικής μας προοπτικής.

Image

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: