Αποτελέσματα και Απόφαση Γενικής Συνελευσης 15/03

15 Mar

Ο σύλλογος πήρε αγωνιστική απόφαση συνεχίζοντας το δρόμο του αγώνα του προηγυμενου διαστήματος. Πιο συγκεκριμένα αποφασίσαμε

– Πανεκπαιδευτική πορεία την Πεμπτη 17/03 στις 12.00 στα προπύλαια

– Παρασταση διαμαρτυρίας στην πρυτανεία για το ζητημα των περικοπών συγγραμμάτων την Παρασκευή 18/03

– Νεα γενική συνέλευση την τρίτη 22/03

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ε.Α.Α.Κ. – Αρεν   93

ΔΑΠ  30

ΠΑΣΠ  18

ΠΚΣ  18

ΛΕΥΚΑ 7

Ολόκληρη η απόφαση εδώ………………………………………………..

ΑΠΟΦΑΣΗΣ Φ.Σ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 15/3/2011

p { margin-bottom: 0.08in; }p.western { font-family: “Nimbus Roman No9 L”,”Arial Unicode MS”,serif; }p.cjk { font-family: “DejaVu Sans”,sans-serif; }

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εφαρμόζοντας το περίφημο Μνημόνιο ΕΕ-ΔΝΤ συνεχίζει στο τσάκισμα εργασιακών δικαιωμάτων ενός αιώνα σε μια προσπάθεια για την πλήρη αναδιάρθρωση της παραγωγής και των εργασιακών σχέσεων όπως τα ξέραμε μέχρι σήμερα. Σε αυτό το φόντο έρχεται το Μνημόνιο 4 και η σύνοδος στις 25 Μάρτη να σαρώσουν ότι έχει απομείνει. Περαιτέρω μείωση μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, διάλυση του κοινωνικού κράτους, επιβολή λιτότητας διαρκείας, εκτίναξη της ανεργίας.

Παρά τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης για την έκβαση της πρόσφατης συνόδου κορυφής σχετικά με την επιμήκυνση αποπληρωμής και την μείωση του επιτοκίου, η πραγματικότητα είναι εκ διαμέτρου αντίθετη καθώς καλείται ο ελληνικός λαός να πληρώσει εν τέλει περισσότερα σε τοκοχρεωλύσια και παρατείνεται η διάρκεια του Μνημονίου άρα και η <<επιτήρηση>> από ΕΕ-ΔΝΤ. Σε αυτό το κλίμα αυξάνεται σκοπίμως η παραφιλολογία για σενάρια πτώχευσης (αν δεν πείσουμε για την βούληση να παρθούν νέα πιο δραστικά μέτρα) στις 25 Μάρτη ώστε να καμφθούν όλες οι κοινωνικές αντιστάσεις που υπάρχουν ή που προσπαθούν να αναπτυχθούν αυτό το διάστημα.

Σε αυτή την πολιτική φαίνεται πλέον με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι δεν υπάρχει καμιά συναίνεση από την μεριά των εργαζόμενων και της νεολαίας καθώς το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερος κόσμος της εργασίας απαντά αγωνιστικά στην επίθεση. Οι μεγάλες κλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις των γιατρών και των εργαζόμενων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η τεράστια σε συμμετοχή πανεργατική απεργία και διαδήλωση στις 23 Φλεβάρη, το κίνημα Δεν Πληρώνω, η ηρωική νικηφόρα απεργία πείνας των 300 μεταναστών, και η διάρκεια του αγώνα των κατοίκων της Κερατέας δείχνουν πως οι εργαζόμενοι και η νεολάια δεν έχουν πια τίποτα να περιμένουν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και βγαίνουν μαχητικά στο προσκήνιο διεκδικόντας ένα καλύτερο μελλόν μακριά από την λαιμητόμο του Μνημονίου, της ΕΕ και του ΔΝΤ.

Κομβικής σημασίας για την κυβέρνηση είναι η αναδιάρθρωση του συνόλου της εκπαίδευσης και η δημιουργία ενός νέου πανεπιστημίου που θα επιτάσσεται στις ανάγκες της αγοράς. Το κλείσιμο εκαντοτάδων σχολείων με το πρόσχημα της συγχώνευσης, η αναστολή λειτουργίας του ΤΕΙ Πειραιά και του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης λόγω υποχρηματοδότησης (το προσωπικό είναι απλήρωτο από τον Οκτώβριο!), η δίωξη αγωνιστών στην Πάτρα με πειθαρχικά επειδή είχαν πολιτική-συνδικαλιστική δράση, η περικοπή συγγραμμάτων σε πλήθος σχολών όπως και στην δική μας με το κόψιμο του βιβλίου Ασκήσεων στα ΜΕΚ 1 μας δείχνουν πως θα είναι η πραγματικότητα στο ελληνικό Πανεπιστήμιο που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θέλει να διαμορφώσει.

Σε αυτό το φόντο και με το σύνολο της ακαδημαικής κοινότητας (φοιτητές-καθηγητές-εργαζόμενοι) να διαφωνεί με τον νόμο Διαμαντοπούλου, το υπουργείο Παιδείας κάνει την ύστατη προσπάθεια απόσπασης συναίνεσης, έτσι ώστε να κατορθώσει να επιβάλλει το νομοσχέδιο. Οι θέσεις για την Παιδεία που κατέθεσε η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ –που είναι πανομοιότυπες και πιο ακραίες από αυτές του Υπουργείου- έρχονται να δώσουν χείρα βοηθείας στην Διαμαντοπούλου που αυτήν την περίοδο φαίνεται να είναι πλήρως απομονωμένη και να αναδείξουν την ΔΑΠ σε εγγυητή της προώθησης και υλοποίησης της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι το υπό επεξεργασία νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στα μέσα Μάρτη όπως διαμηνύει το Υπουργείο περιλαμβάνει τα εξής:

  • Κατάργηση του πτυχίου

Η συγκεκριμένη ρύθμιση περιλαμβάνει την αντικατάσταση του πτυχίου από τον Ατομικό Φάκελο Προσόντων. Έτσι κάθε πτυχίο πλέον δεν αντιστοιχεί σε ένα συγκροτημένο και ενιαίο πρόγραμμα σπουδών, αλλά στο απλό άθροισμα πιστωτικών μονάδων. Ετσι με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων συγκροτείται μία μεταδευτεροβάθμια «σούπα», όπου ο κάθε απόφοιτος θα κυνηγά τίτλους προσόντων –όπως θα λογίζονται πλέον τα πτυχία-, σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ για μια «θέση στον ήλιο» στην αγορά εργασίας, αφού τα πτυχία αποσυνδέονται στην πράξη από τα επαγγελματικά δικαιώματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κριτήριο για εύρεση εργασίας να μην είναι το πτυχίο (όπως είναι σήμερα) αλλά ο πιο <<φουσκωμένος ατομικός φάκελος>>. Η αναγνώριση «ανταγωνιστικών» προς τα πτυχία τίτλων σπουδών των κολεγίων θα ενισχύσει αυτή την κατεύθυνση, αφού δεν θα υπάρχει συλλογική κατοχύρωση των επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων των αποφοίτων. Ολα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και το άνοιγμα των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων διαμορφώνει ένα αβέβαιο και δυσοίωνο μέλλον ακόμα και για τους αποφοίτους των λεγόμενων κατοχυρωμένων επαγγελμάτων όπως οι μηχανικοί την στιγμή που η ανεργία στον κλάδο για τους νέους μηχανικούς αγγίζει το 30%!

  • Ένταση επιχειρηματικής και ανταποδοτικής λειτουργίας

Διευρύνεται με το νέο νομοσχέδιο η λογική των αγοραίων κριτηρίων εντός των πανεπιστημίων και ενισχύεται η ιδιωτική πρωτοβουλία στο εσωτερικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα η χρηματοδότηση των ΑΕΙ και ΤΕΙ συνδέεται άμεσα με την ανταπόκριση στα κριτήρια της αξιολόγησης. Προφανώς υπό τη δαμόκλειο σπάθη της περικοπής της χρηματοδότησης μεθοδεύεται η πλήρης ευθυγράμμιση των ιδρυμάτων με τη στρατηγική του κράτους και με τις επιδιώξεις της αγοράς. Όχι μόνον αυτό, αλλά το νέο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει ακόμα και τη χρηματοδότηση θέσεων καθηγητών και γνωστικών αντικειμένων από ιδιώτες, μετατρέποντας έτσι τα φοιτητικά αμφιθέατρα σε άμεσο προθάλαμο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων. Τέλος στα νέα μέτρα περιλαμβάνονται και λειτουργίες όπως τα φοιτητικά δάνεια που θα συνδέονται με την απόδοση των φοιτητών και την προσφορά εργασίας των εντός του πανεπιστημίου.

    • Εισαγωγή της έννοιας των διδάκτρων

Καταργούνται οι κεντρικές χρηματοδοτήσεις ανά ίδρυμα και τμήμα και εισάγεται η λογική του προϋπολογισμού ανά φοιτητή. Με αυτήν την έννοια καθιερώνεται το «κουπόνι φοιτητή» (το οποίο υπάρχει και στο εξωτερικό), με το οποίο μετρώνται οι παροχές εντός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που δικαιούται ο κάθε φοιτητής. Γίνεται έτσι φανερό ότι σε περίοδο τρομακτικής λιτότητας, αυτή η αλλαγή είναι μια διαδικασία πληρωμής από πλευράς των φοιτητών ενός κομματιού -σε πρώτη φάση- ή και του συνόλου των εκπαιδευτικών παροχών (συγγράματα, σίτιση, στέγαση, πάσο) που θα έπρεπε να προσφέρει το κράτος. Πιο συγκεκριμένα στην σχολή μας κόβεται το βιβλίο Ασκήσεων ΜΕΚ 1.

    • Καταστρατήγηση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης

Μετά την επίσημη αναγνώριση των ΚΕΣ και τη θεσμοθέτηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων που τα συμπεριλαμβάνει, το κράτος προχωρά σε μια ακόμα επιθετική κίνηση. Θεσμοθετεί τη δυνατότητα μετά την ολοκλήρωση των σπουδών σε κάποιο ιδιωτικό κολέγιο οι απόφοιτοι να έχουν τη δυνατότητα εισαγωγής σε κάποιο αντίστοιχο ΤΕΙ ή ΑΕΙ. Πρόκειται για μια ακόμα προσπάθεια δημιουργίας κοινωνικών αυτοματισμών για να νομιμοποιηθούν και να μαζικοποιηθούν μορφές ιδιωτικής μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    • Αυταρχική θωράκιση της λειτουργίας των πανεπιστημίων

Καταργείται το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και η συνδιοίκηση. Υπό την πρόφαση ενίσχυσης του αυτοδιοίκητου, το κράτος αποσύρει μεγάλα κομμάτια των υποχρεώσεων του προς τις μισθοδοσίες και την έρευνα εντός των πανεπιστημίων, ωθώντας έτσι τα ΑΕΙ και ΤΕΙ στην ομηρία των χρηματοδοτήσεων από τον ιδιωτικό τομέα. Επιπλέον, για τον πλήρη όμως έλεγχο των πανεπιστημίων και για την αποφυγή οποιονδήποτε κλυδωνισμών, το κράτος σπεύδει να θεσπίσει τα συμβούλια διοίκησης (κατά τα αγγλικά πρότυπα), τα οποία θα διορίζονται από την κυβέρνηση και θα ελέγχουν την οικονομική και διοικητική λειτουργία των ιδρυμάτων. Τα συμβούλια διοίκησης, λοιπόν, είναι μια προσπάθεια ακόμα πιο ασφυκτικού ελέγχου του παρόντος και του μέλλοντος των ελληνικών πανεπιστημίων και σαφώς μια νεοσυντηρητική τομή που γυρνάει την τριτοβάθμια εκπαίδευση πιο πίσω και τη λογική της καθηγητικής έδρας και της ακαδημαϊκής αυθαιρεσίας. Τέλος, καταργείται ή περιορίζεται σημαντικά η συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα συνδιοίκησης. Μια κίνηση που προφανώς αποσκοπεί στη θωράκιση του πανεπιστημίου από τους κλυδωνισμούς που και συμβολικά, αλλά και πρακτικά έχει η δυνατότητα παρέμβασης των φοιτητικών συλλόγων στα όργανα διοίκησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η απαίτηση από την μεριά των φοιτητικών συλλόγων και του κινήματος να ληφθούν όλο το προηγούμενο διάστημα αποφάσεις από τις διοικήσεις ή τις συγκλήτους κατά της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης (Νόμος Πλαίσιο, αρθρο 16 κολέγια κλπ). Ας μην ξεχνάμε ότι υπό την πίεση του κινήματος παρόλο που ένα μεγάλο μέρος του Ν. πλαίσιο υλοποιούνται παρόλα αυτά κάποιες πτυχές του ναυάγησαν (βλ. λίστα συγγραμμάτων, διαγραφές αιωνίων κα).

  • Ένταση της εντατικοποίησης και της πειθάρχησης

Επανεισάγεται η έννοια των προαπαιτούμενων μαθημάτων, της διαγραφής των «αιώνιων» φοιτητών και της συρρίκνωσης ή και ακόμα κατάργησης των εξεταστικών. Ακριβώς στην προσπάθεια επιβολής της ακαδημαϊκής ομαλότητας και της απάντησης στα χαρακτηριστικά έντονης ριζοσπαστικοποίησης των φοιτητών τα τελευταία πέντε χρόνια, το κράτος επιχειρεί να επαναφέρει ρυθμίσεις οι οποίες θα πιέζουν σε μια κατεύθυνση επιστροφής των φοιτητών στα αμφιθέατρα και συνεχούς τρεξίματος, μέσα από ένα πανεπιστήμιο που θα θυμίζει τα ασφυκτικά πλαίσια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στοχεύει έτσι, στη διαμόρφωση ενός αποφοίτου και μελλοντικού εργαζόμενου πολύ πιο υπάκουου.

  • «Καλλικράτης» και στα πανεπιστήμια

Το κράτος προχωρά σε μαζικές καταργήσεις και συγχωνεύσεις πολλών περιφερειακών ΑΕΙ και ΤΕΙ στο όνομα της επικάλυψης γνωστικών αντικειμένων. Αντί να δώσει λύση στο πρόβλημα, χρηματοδοτώντας καλύτερα τα περιφερειακά ιδρύματα καταργεί μια σειρά τμημάτων αδιαφορώντας για τους φοιτητές ή αποφοίτους και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτά.

  • Νέο σύστημα εισαγωγής

Καταργείται το τμήμα και αντικαθίσταται από τη σχολή. Έτσι αφού ο μαθητής εξεταστεί στις πανελλαδικές σε τέσσερα μαθήματα (και συνυπολογιζόμενος ο βαθμός της Β’ και Γ’ λυκείου) εντάσσεται σε μια σχολή (π.χ. Πολυτεχνική) και από εκεί μετά από ένα προπαρασκευαστικό έτος κατευθύνεται σε ένα τμήμα, ενώ παράλληλα ενισχύεται η εναλλαγή κατά τη διάρκεια των σπουδών μεταξύ των επί μέρους τμημάτων. Μια τέτοια αλλαγή προφανώς στοχεύει στην ένταση των εξεταστικών και άρα ταξικών φραγμών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ από την άλλη προωθεί ένα μοντέλο πλήρως πολυκατακερματισμένων γνωστικών αντικειμένων, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στο επίπεδο των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

    • Αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για το άσυλο

Τροποποιείται ο χαρακτήρας του ασύλου και προβλέπεται να καλύπτει μόνο αμιγώς ακαδημαϊκές λειτουργίες, δηλαδή, τους χώρους των εργαστηρίων και των αμφιθεάτρων όπου παραδίδονται μαθήματα. Ήδη, από την αρχή της χρονιάς το Υπουργείο Παιδείας είχε στείλει τελεσίγαφο στις διοικήσεις των ιδρυμάτων για να ορίσουν τους χώρους ασύλου, ενώ διαρρέουν παράλληλα φωνές, που διεκδικούν την πλήρη κατάργησή του. Αυτός ο σχεδιασμός, προφανώς εντάσσεται στα σχέδια έντασης της καταστολής του τελευταίου διαστήματος, και στοχεύει στην ποινικοποίηση της οποιασδήποτε ανατρεπτικής δράσης αναπτύσσεται εντός των χώρων των πανεπιστημίων.

Μπροστά σε αυτή τη ριζικά ανατροπή του σήμερα και του αύριο μας, απαιτείται η συστράτευση όλων μας, γύρω από τα αυτονόητα δικαιώματά μας. Η μόνη απάντηση, απέναντι στο γενικευμένο καθεστώς ανασφάλειας και λιτότητας που βιώνουμε, δεν είναι η ατομική διαπραγμάτευση και το διαρκές τρέξιμο, αλλά οι συλλογικοί ανατρεπτικοί αγώνες για κατοχύρωση ενιαίων πτυχίων ανά γνωστικό αντικείμενο με όλα τα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα κατοχυρωμένα σε αυτά, και για την υπογραφή των αντίστοιχων ανά κλάδους συλλογικών συμβάσεων εργασίας που θα εξασφαλίζουν μια αξιοπρεπή ζωή από μια δουλειά και μόνο. Απέναντι σε κάθε ψευδαίσθηση κοινωνικών διαλόγων ή ακόμα και απλής διαμαρτυρίας, ας εμπνευστούμε από το πρόσφατο αλλά και το προγενέστερο παρελθόν.. Τίποτα δε χαρίζεται, όλα κατακτούνται στους δρόμους του αγώνα. Από το οκτάωρο περισσότερο από έναν αιώνα πίσω, μέχρι και την ανατροπή του άρθρου 16, μονόδρομος είναι το κίνημα και ότι αυτό επιβάλλει. Και ειδικά σε αυτή την περίοδο όπου γεννιούνται αντιστάσεις σε όλο τον κόσμο ενάντια στην αντιλαική πολιτική με κορυφαία στιγμή τις εξεγέρσεις στον αραβικό κόσμο (Αίγυπτος, Τυνησία κα) όπου οι αραβικοί λαοί με τις ηρωικές κινητοποιήσεις τους κατάφεραν να ξετινάξουν από πάνω τους τον ζυγό σιδερόφρακτων καθετώτων δεκαετιών.

Η ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής τώρα είναι πιο εφίκτη από ποτέ λόγω της τεράστιας φθοράς που έχει υποστεί από τις μαχητικές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων και της νεολαίας όλο το προηγούμενο διάστημα. Είναι τώρα που το φοιτητικό κίνημα πρέπει να σηκώσει το γάντι της αντιπαράθεσης με το Υπουργείο και την κυβέρνηση. Είναι τώρα που το φοιτητικό πρέπει να ξαναβγεί μαχητικά στο προσκήνιο μέσα από μαζικές Γενικές Συνελεύσεις , με καταλήψεις, με διαδηλώσεις να συνδεθεί με τους αγωνιζόμενους εργαζόμενους και με κοινούς αγώνες να ανατρέψει την επίθεση σε εκπαίδευση και εργασία . Η ανατροπή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης μπορεί να δώσει παράσταση νίκης σε όλους τους εργαζόμενους και την νεολαία και να οδηγήσει στην συνολική ανατροπή της επίθεσης.

Απαιτούμε:

    • Καμία σκέψη για ψήφιση του νόμου-εκτρώματος της Διαμαντοπούλου. Καμία συμμετοχή στον διάλογο.
    • Ανατροπή του Μνημονίου. Ανυπακοή στις κατευθύνσεις της ΕΕ-ΔΝΤ σε εργασία, παιδεία, δημοκρατία. Ενάντια στα σκληρά αντεργατικά, αντιλαϊκά μέτρα κυβέρνησης-ΔΝΤ-ΕΕ. Διαγραφή του χρέους,-να μην πληρώσουν το χρέος οι εργαζόμενοι και η νεολαία. Ρήξη με ΟΝΕ-ευρώ.

    • Κατάργηση των ΚΕΣ και κάθε μορφής ιδιοτικής εκπαίδευσης.

    • Όχι στην αναθεώρηση του άρθρου 16 και του συντάγματος.
    • Απόσυρση των νόμων για Αξιολόγηση, ΙΔΒΕ, ΔΟΑΤΑΠ.
    • Καμία σκέψη για δύο κύκλους σπουδών, για bachelor και master και την εισαγωγή πιστωτικών μονάδων (credits)

    • Κάτω τα χέρια από το άσυλο, το άσυλο ανήκει σε όλο το λαό. Διεύρυνση του σε σχολεία και εργασιακούς χώρους. Όχι στην ποινικοποίηση των συλλογικών αγώνων και των μαχητικών πρακτικών του φοιτητικού κινήματος.

    • Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις Μπολώνια, Πράγα, Βερολίνο, Λονδίνο. Να γινεί η Ελλάδα ο σπασμένος κρίκος του Κοινού Ευρωπαικού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης.
    • Καμία επιβολή ενοικίου στις φοιτητικές εστίες.
    • Κατάργηση των εξετάσεων για απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος στο ΤΕΕ.
    • Καμια σκέψη για αλλάγη του προγράμματος σπουδών.

Διεκδικούμε:

  • Ενιαία δημόσια και δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση για όλους.
  • Ένα ενιαίο πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο με όλα τα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα σε αυτό. Όχι σε ειδικεύσεις, διασπάσεις, κατατμήσεις.

  • Ανθρώπινοι ρυθμοί σπουδών.
  • Άμεση και χωρίς περιστροφές δέσμευση της διοίκησης ώστε να δοθεί το βιβλίο Ασκήσεις στα ΜΕΚ 1.

  • Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα και συγκοινωνίες για όλους. Αύξηση των δαπανών για όλες τις φοιτητικές παροχές.
  • Λιγότερη δουλειά, δουλειά για όλους.
  • Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης σε δημόσιο, ιδιωτικό τομέα. Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους.
  • Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις.
  • Πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Μείωση του ορίου συνταξιοδότησης. Γενναία αύξηση των συντάξεων και των μισθών. Γενναία μείωση της εργατικής εισφοράς για την ασφάλιση.

Αποφασίζουμε:

  • Κατάληψη της σχολής την Πέμπτη 17/3 και συμμετοχή του συλλόγου στην πορεία στις 12:30 στα Προπύλαια.

  • Παράσταση διαμαρτυρίας του συλλόγου την Παρασκευή 18/3 στην Πρυτανεία για τις περικοπές των συγγραμμάτων και των φοιτητικών παροχών.

  • Ενιαίος συντονισμός με τους φοιτητικούς συλλόγους.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: