Και τώρα μια ιστορία που όλους μας… ενώνει . . . Αλήθεια πώς βάλατε τέτοια θέματα κ. Πόνη;

13 Jul

Δείτε την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του Φ.Σ. Μεταλλειολόγων……………………………καταγγελία Πόνη

Παρ’ όλο που συνηθίζουμε να σχολιάζουμε τη δυσκολία των μαθημάτων στις εξετάσεις υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που το περιεχόμενο των θεμάτων γεννάει έντονες συζητήσεις. Μία τέτοια περίπτωση είναι και αυτή στην εξέταση του μαθήματος «Επιχειρησιακή Έρευνα» στη σχολή των Μεταλλειολόγων Μεταλλουργών το οποίο διδάσκει ο καθηγητής της σχολής μας κ. Σταύρος Πόνης.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο καθηγητής ζητούσε από του εξεταζόμενους φοιτητές Μεταλλειολόγους να καταρτίσουν το καλύτερο δυνατό ωρολόγιο πρόγραμμα και τις ημερήσιες βάρδιες των αστυνομικών δυνάμεων της Τεχεράνης με στόχο την πιο αποτελεσματική καταστολή των διαδηλώσεων διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνταν πρόσφατα στο Ιράν.

Είναι απαράδεκτο να ζητείται από τους φοιτητές να συνδράμουν στην πιο αποδοτική οργάνωση και δράση των κατασταλτικών μηχανισμών, ιδιαίτερα σε συγκυρίες και περιοχές όπου αυτοί οι μηχανισμοί καθημερινά αφαιρούν ζωές από ανθρώπους που μάχονται για στοιχειώδη φυσικά και δημοκρατικά δικαιώματα. Πόσο μάλλον όταν ζητείται από τους φοιτητές που έχουν βιώσει οι ίδιοι τη βαρβαρότητα των κατασταλτικών μηχανισμών τα τελευταία χρόνια που κινητοποιούνται. Και αν αναλογιστούμε πως το θέμα ήταν χρωματισμένο από τη συγκυρία και τις πρόσφατες κινητοποιήσεις του λαού του Ιράν τότε τι θα γινόταν αν το μάθημα αυτό ήταν χειμερινό. Μήπως ο συγκεκριμένος καθηγητής θα ζητούσε από τους φοιτητές να βρούν τον αποτελεσματικότερο τρόπο καταστολής της εξέγερσης του Δεκέμβρη;  Δυστυχώς υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα κοινωνικοπολιτικών φαινομένων όπως η ανεργία, τα εργατικά ατυχήματα, οι μεσαιωνικού τύπου εργασιακές συνθήκες κλπ. Αυτά όμως, δε μπορεί να μετουσιώνονται σε θέματα εξετάσεων και να καλούνται οι φοιτητές να βρουν τον πιο επικερδή τρόπο εκμετάλλευσης ή εξόντωσης ανθρώπων, αμφισβήτησης ή διάλυσης κεκτημένων δικαιωμάτων των εργαζόμενων και της νεολαίας.

Η ενέργεια αυτή πέρα από το γεγονός ότι έχει ως σκοπό τη νομιμοποίηση στη συνείδηση των φοιτητών της δράσης των κατασταλτικών μηχανισμών αποσκοπεί και στο συγκεκριμένο χρωματισμό του κοινωνικού ρόλου του σύγχρονου μηχανικού. Και αυτό γιατί οι μηχανικοί δεν νοείται να είναι manager και διαχειριστές ανθρώπινου δυναμικού πόσο μάλλον αστυνομικών.

Advertisements

2 Responses to “Και τώρα μια ιστορία που όλους μας… ενώνει . . . Αλήθεια πώς βάλατε τέτοια θέματα κ. Πόνη;”

  1. mc000000 14/07/2009 at 18:07 #

    πείτε τα ρε παιδιά επιτέλους….. εχουν ξεφύγει τελείως κάποιοι καθηγητές.

    να αρχίσουν να καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να κανουν ότι θέλουν.

  2. rean_bean 18/10/2009 at 13:35 #

    xaxa….tromero!!! pou to skeftike???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: